Vyhledej
Gymnázium Dvůr Králové > Doprava > aktuálně

Výluka Jaroměř - Stará Paka - pozor velké změny v dopravě!

Redakce, J. H. / 20.04.2015, Dvůr Králové nad Labem
Po dobu drážní výluky bude ve Dvoře Králové n. L. hlavní zastávka vlaků přesunuta z vlakového nádraží na autobusové nádraží, kde zároveň dojde k dočasné změně nástupních míst vybraných linek (odjezdové stání výluky ČD na č. 16 a 17). Autobusové linky městské i příměstské dopravy končící běžně na vlakovém nádraží budou ukončeny na autobusovém nádraží, kde bude zajištěn přestup na výlukové autobusy ČD.

Městská doprava linky č. 1 (Dvůr Králové n. L., ZOO, Strž, kostel, železniční stanice) bude vedena po upravené trase přes zastávku Smetanova a 5. května. Zastávky pila a železniční stanice nebudou po dobu výluky obsluhovány. Náhradní zastávka 5. května a Smetanova.

Výlukové jízdní řády městské autobusové dopravy najdete v PDF zde:
linka č. 1

linka č. 2

Nebo jako obrázek níže pod článkem spolu s plánkem autobusového nádraží.

Výlukový jízdní řád ČD jako PDF zde

PŘECHOD Z BĚŽNÉHO JÍZDNÍHO ŘÁDU MHD NA VÝLUKOVÝ
dne 21.04.2015 až do spoje č. 9 (6:58 „Strž“) jezdí autobusy dle běžného jízdního řádu následující spoj č. 14 (běžný) pojede výjimečně již v 7:17 ze železniční stanice přímo do zastávky Strž (vynechá se zastávka „kostel“)

následující spoj č. 13 (výlukový v 7:27 ze Strže) bude z „autobusového stanoviště“ pokračovat až do zastávky „železniční stanice“ následující spoj č. 16 pojede dle běžného jízdního řádu (8:02 z „železniční stanice“) všechny následující spoje budou zajišťovány dle výlukového jízdního řádu.

Ranní vlaky ze Dvora Králové n. L., které budou ještě vypraveny dne 21.04.2015

od Hradce Králové, které budou pokračovat Stará Paka a Liberec

• 05:59 hod.  rychlík

• 06:43 hod.  vlak

• 07:59 hod.  rychlík

od Liberce a Staré Paky, které budou pokračovat do Jaroměře a Hradce Králové

• 05:16 hod.  vlak

• 06:00 hod.  rychlík

• 07:17 hod.  vlak

Zde jsou v PDF výlukové jízdní řády příměstských linek.

zdroj informací: web města a osnado

Související články
Proč na modernizované železnici stále obsluha točí klikou u závor!
Vaše komentáře

Přečteno 870x